FourM Executive Search


De visie,
de passie,
de prestatie


FourM Executive Search staat voor internationale executive search in de markt voor finance, human resources, informatie technologie, telecommunicatie en nieuwe media.

De eigen benadering van executive search, waarin specialisatie en marktkennis centraal staan, is al vanaf de oprichting van FourM de basis van de dienstverlening. FourM plaatst professionals bij zowel nationaal als internationaal opererende organisaties, zowel profit als non-profit. Dankzij de jarenlange ervaring, een bovengemiddeld inzicht in en kennis van de arbeidsmarkt, de eigen research en de internationale samenwerking is FourM erin geslaagd een groot aantal lange termijn relaties aan te gaan met zowel klanten als kandidaten.

FourM biedt daarnaast strategische beleidsondersteuning in de vorm van business intelligence, benchmarking en partner search.  

Werkwijze

FourM matcht kandidaten met functies op management- en directieniveau. Kennis van de markt is de basis voor executive search. FourM onderhoudt en verbreedt deze basis door inzet van eigen research. Deze Research is fulltime bezig met het volgen en analyseren van trends, innovaties, reorganisaties en alle andere zaken die de arbeidsmarkt zo dynamisch en turbulent maken.

Het 4M model

Managers moeten een onderneming succesvol houden of maken. FourM ontwikkelde daarvoor het 4M-model. Het resultaat van een onderneming wordt immers bepaald door de onderlinge samenhang tussen de Markt, de Managers, de Medewerkers en de Mededingers. Het 4M-model van FourM plaatst de vacante functie binnen de context van de organisatie en de markt en daarmee in relatie tot het bedrijfsresultaat.

 






logoforprint